Pages

17 May 2010

Orang Kata cik Akuro Giler Bergambar...:p

Ader insan yang berperasaan cemburu mengatakan cik Akuro gile gambar!!!
Cik Akuro : Better gile gambar, dari gilekan perempuan/lelaki @ kedua2nyer(manalah tahukan)

Ader insan yang berperasaan cemburu mengatakan cik Akuro poyonye!!!
Cik Akuro : Alhamdulilah..(dalam hati sure ko jeleskan,ader aku kisah)hahaha

Ader insan yang berperasaan cemburu mengatakan budget cun lah tue bergambar mcm tue!!
Cik Akuro : Ader ker Cik Akuro cakap Akuro cun...xderkan,,so what ur problem...(naperlah dalam hati ader PHD, biar dalam hati ader taman)hehehe

Banyak lagi insan2 yang berperasaan cemburu mengata, mengutuk, mengeji but cik Akuro still mcm nie...cuma cik Akuro selalu berfikir : eh aku nie pinjam kamera dierorg ker??ker aku mintak wit ker,cubit dierorg ker, mintak tolong ambik pic aku ker,(setahu aku xder coz semua ambik sendiri, 2 sbb pic cik Akuro xder kaki) huhuhuhu...whatever pun cik Akuro xkisah, malah makin bersemangat tuk bergambar..I love it...(better akuro giler gambar, dari akuro gilerkan boyfriend korg,hahahaha)..Just Joking
...






















0 ulasan:

Post a Comment

Radio Karat

Followers