Pages

24 May 2010

Betul Kata Awk............

Dulu masa couple dia xpernah bagi hadiah buzday,
Sekarang, bukan hadiah tapi siap majlis lagi....

Dulu masa couple dia xpernah ajak pergi mana2 kecuali aku ajak dia,
Sekarang, bukan ajak kuar tp holiday bersama...

Dulu masa couple dia xpernah macth name aku ngan die,
Sekarang, email pun match name...

Dulu masa couple dia xpernah jenguk or ambik aku kat tempat study,
Sekarang, excited benar dia nak jemput buah hati nyer...

Dulu masa couple dia xpernah sekali ajak pun pergi umah family dia,
Sekarang, bukan ajak datang tapi ajak tido umah family lagi...

En Awak : "Dulu & Sekarang.........erm perlu ke awk listkan.makin awk listkan awk akan membuat diri awk yang merana jgn butakan hati awk...Go.. die xpernah appreciated awk...dia xpernah cintakan awk, dia xpernah sayangkan awk, jgn sia2 kan kehidupan muda awk...masih ramai yang menunggu cinta awk... Trust me...."

Terima Kasih En. Awak....terima kasih juga suggestion yang awk suruh saya buat...dlm masa 2 hari sy wat, mmg btl kata awk xperlu lebih lama saya menunggu, dlm masa 2 hari pun dah nampak sy bukan pilihannya...betul kata awk, makin sy uji, makin menyakiti hati saya...betul kata awk, rakan2 nya akan mempersendakan saya, tergila2kan nya..betul kata awk, dia akan merasa bangga, betul kata awk, semua betul...Maaf En Awk, kerana ego mempertahankannya...

Rahsia Kesabaran..........

Sayup hilang
Rahsiaku selamanya
Untuk aku terus menyintai dirimu
Aku pendam
Jadi khazanah semalam
Semoga engkau bahagia
Setelah aku mielihat mu berubah
Tutur laku tiada menjaga hati
Apa guna rahsia inikan ku persembahkan..
Ku cuba pertahankan perasaanku
Namun kau terus menduga
Kesabaran iniDipersenda..
Kiranya hujan turun membasahi diri muItulah air mata dari hatiku
Menghitung hari-hari bersamaNamun aku dikecewa
Andainya ada bayu membelai wajahmuIa membawa kata pesan dariku
Aku kini dapat menerima perpisahan ini..

0 ulasan:

Post a Comment

Radio Karat

Followers