Pages

12 May 2010

Confius + Serabut...

Hari nie pegi keje dalam keadaan mengantuk coz tido lewat hampir kul 3pg....(padan muka aku)...erm smlam aku 3g ngan Mr H..hehehe..Mr H dah pakai hp brlah katakan..hehehe..n semalam jgk aku br th dia dah pindah Bangi..(yelah sapelah kte ni, ngah touching nie)...tp mcm biasalah xder isu lain yang nak diperkatakan, biarlah aku & dia jer yg th..yang pasti aku dah th jawapan die..saje cari penyakit, nak tanya gak, ambik ko Akuro, last2 ko yg sentap (padan muka aku lg) hahahaha..whatever aku mendoakan yang terbaik tuk dier, Amin...

Nokhtah Cinta - Hafiz AF7

Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran

Ternyata kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

Korus

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan

Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

0 ulasan:

Post a Comment

Radio Karat

Followers